O firmie
“Amalgama Lux” sp. z o.o. wytwarza produkty kosmetyczne we własnych zakładach produkcyjnych, co pozwala na kontrolę i zapewnienie jakości na wszystkich etapach produkcji.
Produkty kosmetyczne “Amalgama Lux” spełniają wymagania rozporządzenia UE nr 1223/2009 w sprawie bezpieczeństwa produktów kosmetycznych i są dopuszczone do sprzedaży na terenie Unii Europejskiej.
Receptury kosmetyków spółki z o.o. “Amalgama Lux” to połączenie wieloletnich tradycji i tajemnic wytwarzania kosmetyków z zaawansowanymi technologiami oraz osiągnięciami naukowymi w dziedzinie kosmetologii.
Na podstawie wyników rankingu ukraińskich przedsiębiorstw według wskaźników finansowo-ekonomicznych, “Amalgama Lux ” sp. z o.o. otrzymała honorowy tytuł LIDERA PRZEMYSŁU, otrzymując Złoto rankingu na Ukrainie wśród dużych i średnich przedsiębiorstw pod względem sumy wskaźników działalności finansowej i gospodarczej:
– “skala produkcji i wypłacalności”,
– społeczny wskaźnik “efektywność wykorzystania zasobów “
– “atrakcyjność inwestycyjna” w głównym rodzaju działalności – produkcja wyrobów perfumeryjnych i kosmetycznych.
Warto zauważyć, że ranking przedsiębiorstw jest ogólnokrajowy i całkowicie niezależny. Oceny dokonuje się wyłącznie na podstawie oficjalnych statystyk państwowych.
Krajowy certyfikat i medal “LIDER BRANŻY” są przyznawane firmom, które okazały się wiarygodnymi partnerami, a ich działalność przyczyniła się do rozwoju przemysłu i gospodarki.
“PRO-GROUP POLSKA” jest oficjalnym importerem, reprezentującym na polskim rynku środki przeciwłupieżowe Sulsena.
Firma powstała w 2016 roku i należy do grupy firm: „BBH”, „PROGROUP”, „KA-Trading”, która działa na rynku ukraińskim od 2006 roku.
Podstawowe zasady współpracy:
- Indywidualne podejście do każdego partnera biznesowego
- Świadczenie pełnego zakresu usług: od odbioru osobistego i dostawy po promocję produktów.
- Aktywny rozwój marki na podstawie umowy na wyłączność
Główne kierunki rozwoju:
- Interakcja z innymi ludźmi
- Poszerzenie asortymentu towarów lubianych przez konsumentów.
- Pozyskiwanie nowych partnerów i poprawa jakości współpracy z dotychczasowymi klientami.
- Zwiększenie obecności marki w nowych regionach i kanałach sprzedaży.
Korzyści dla klienta
- Produkty dobrej jakości za rozsądną cenę.
- Kategoria produktów o niewielkiej konkurencji rynkowej.
- Elastyczne warunki współpracy.


 
 

 English
 English
