O firmie

“Amalgama Lux” sp. z o.o. wytwarza produkty kosmetyczne we własnych zakładach produkcyjnych, co pozwala na kontrolę i zapewnienie jakości na wszystkich etapach produkcji.

Produkty kosmetyczne “Amalgama Lux” spełniają wymagania rozporządzenia UE nr 1223/2009 w sprawie bezpieczeństwa produktów kosmetycznych i są dopuszczone do sprzedaży na terenie Unii Europejskiej.

Receptury kosmetyków spółki z o.o. “Amalgama Lux” to połączenie wieloletnich tradycji i tajemnic wytwarzania kosmetyków z zaawansowanymi technologiami oraz osiągnięciami naukowymi w dziedzinie kosmetologii.

Na podstawie wyników rankingu ukraińskich przedsiębiorstw według wskaźników finansowo-ekonomicznych, “Amalgama Lux ” sp. z o.o. otrzymała honorowy tytuł LIDERA PRZEMYSŁU, otrzymując Złoto rankingu na Ukrainie wśród dużych i średnich przedsiębiorstw pod względem sumy wskaźników działalności finansowej i gospodarczej:

– “skala produkcji i wypłacalności”,

– społeczny wskaźnik “efektywność wykorzystania zasobów “

– “atrakcyjność inwestycyjna” w głównym rodzaju działalności – produkcja wyrobów perfumeryjnych i kosmetycznych.

Warto zauważyć, że ranking przedsiębiorstw jest ogólnokrajowy i całkowicie niezależny. Oceny dokonuje się wyłącznie na podstawie oficjalnych statystyk państwowych.

Krajowy certyfikat i medal “LIDER BRANŻY” są przyznawane firmom, które okazały się wiarygodnymi partnerami, a ich działalność przyczyniła się do rozwoju przemysłu i gospodarki.

“PRO-GROUP POLSKA” jest oficjalnym importerem, reprezentującym na polskim rynku środki przeciwłupieżowe Sulsena.

Firma powstała w 2016 roku i należy do grupy firm: „BBH”, „PROGROUP”, „KA-Trading”, która działa na rynku ukraińskim od 2006 roku.

Podstawowe zasady współpracy:

  • Indywidualne podejście do każdego partnera biznesowego
  • Świadczenie pełnego zakresu usług: od odbioru osobistego i dostawy po promocję produktów.
  • Aktywny rozwój marki na podstawie umowy na wyłączność

Główne kierunki rozwoju:

  • Interakcja z innymi ludźmi
  • Poszerzenie asortymentu towarów lubianych przez konsumentów.
  • Pozyskiwanie nowych partnerów i poprawa jakości współpracy z dotychczasowymi klientami.
  • Zwiększenie obecności marki w nowych regionach i kanałach sprzedaży.

 Korzyści dla klienta

  • Produkty dobrej jakości za rozsądną cenę.
  • Kategoria produktów o niewielkiej konkurencji rynkowej.
  • Elastyczne warunki współpracy.